Tyla devine noua ambasadoare a brandului Pandora

Tyla devine noua ambasadoare a brandului Pandora

Artista globală, câștigătoare a unui premiu Grammy®, aduce stilul său inconfundabil și puterea de a spune povești în campania „Pandora Styled by Tyla”, o celebrare a expresiei personale prin bijuterii.

Pandora, cel mai mare brand de bijuterii din lume, anunță că Tyla, senzația muzicală globală câștigătoare a unui premiu Grammy®, este noua ambasadoare a brandului danez. Recunoscută pentru stilul muzical care depășește granițele genurilor, pentru prestațiile electrizante și influența sa asupra tendințelor, artista originară din Africa de Sud va reprezenta întreaga colecție de bijuterii Pandora, inclusiv îndrăgitele și emblematicele talismane ale brandului.

Anunțul vine înaintea debutului Tylei pe scena festivalului Coachella, programat pentru 11 aprilie 2025. Cu un talent natural de a îmbina muzica și povestea personală, Tyla aduce un suflu nou și o perspectivă dinamică în universul Pandora, întruchipând spiritul brandului: exprimare de sine și creativitate.

În cadrul acestui parteneriat, Tyla este protagonista campaniei „Pandora Styled by Tyla”, unde prezintă o selecție special aleasă de bijuterii Pandora – piese care reflectă parcursul ei, pasiunile și sursele sale de inspirație. În centrul poveștii se află talismanele Pandora, fiecare simbolizând momente importante din viața Tylei. De la ascensiunea sa spre faima internațională până la simboluri personale care onorează moștenirea sa, muzica și comunitatea de fani.

„Să colaborez cu Pandora este ceva extrem de special pentru mine,” a declarat Tyla. „Întotdeauna mi-a plăcut să port bijuteriile lor, pentru că poți crea combinații unice, care te reprezintă. Îmi amintește mult de casă, pentru că mama obișnuia să creeze bijuterii, iar talismanele cu pietrele specifice fiecărei zodii îmi amintesc de mărgelele pe care le aveam prin casă când eram mică. De fiecare dată când mama nu voia să o deranjăm, ne dădea un borcan mare cu mărgele, iar eu și surorile mele ne petreceam toată ziua făcând brățări ale prieteniei. Acum, Tygers-ii mei pot avea brățări ale prieteniei la fel ca ale mele”. 

Prin această colaborare, Pandora și Tyla celebrează puterea bijuteriilor de a surprinde cele mai de neuitat momente ale vieții, inspirând o nouă generație să îmbrățișeze propriile povești prin exprimare personală autentică.

Pandora este cel mai mare brand de bijuterii din lume. Bijuteriile Pandora, lucrate manual din materiale de înaltă calitate, oferă posibilități infinite de personalizare, încurajând oamenii să-și exprime stilul personal prin fiecare piesă. Pornind de la un mic atelier de bijuterii în Copenhaga, Danemarca, în urmă cu peste 40 de ani, astăzi Pandora este prezentă în peste 100 de țări. Brandul este dedicat sustenabilității și utilizează argint și aur reciclat pentru toate bijuteriile sale, asumându-și totodată obiectivul de a reduce la jumătate emisiile de gaze cu efect de seră de-a lungul întregului lanț valoric până în 2030.

Muzica Tylei depășește granițele convenționale, oferind o interpretare inovatoare a genurilor pop și R&B, îmbogățită cu euforia stilului amapiano, muzica originară din Africa de Sud, țara sa natală. Mega-hitul său, „Water”, lansat în 2023, a propulsat-o la rangul de superstar global, aducându-i titlul de cea mai bine clasată artistă solo africană în topul Billboard Hot 100, cu un single de două ori premiat cu discul de platină. De asemenea, Tyla a obținut primul său premiu GRAMMY la categoria „Best African Music Performance”.

Ulterior, a atins o performanță similară și în topul Billboard 200, odată cu lansarea primului său album de studio, intitulat TYLA. Albumul surprinde bogăția de influențe și stiluri care o definesc pe artistă și include colaborări diverse, cu artiști precum Tems, Becky G și Travis Scott. Lansat în martie 2024, albumul a reușit să înscrie nu mai puțin de 12 piese în topul Billboard U.S. Afrobeats, printre care și hitul „Water”, care a ajuns pe primul loc și a primit distincția globală de diamant. De altfel, „Water” este și prima piesă a unui artist african care a depășit un miliard de streamuri pe Spotify.

Vara anului 2024 a fost o adevărată victorie pentru Tyla. Artista a susținut spectacole electrizante cu albumul său de debut pe cele mai mari scene ale lumii, inclusiv la Jocurile Olimpice de la Paris și în cadrul show-ului Victoria’s Secret Fashion Show, și a fost recompensată la cele mai prestigioase gale muzicale: MTV Video Music Awards, Billboard Music Awards, BET Awards, MTV Europe Music Awards și South African Music Awards. Albumul TYLA a depășit pragul de un miliard de streamuri pe Spotify la mai puțin de trei luni de la lansare, iar piese precum „Truth Or Dare” și „Art”, certificate cu aur la nivel global, au adunat sute de milioane de ascultări. Impactul Tylei pe scena internațională a continuat să se resimtă odată cu spectacolele susținute la festivaluri din Brazilia și Coreea, dar și în cadrul unui turneu spectaculos în Africa de Sud – o întoarcere acasă emoționantă pentru superstarul născut pe tărâm african.

După una dintre cele mai de succes campanii de debut din toate timpurile, Tyla a atins noi culmi odată cu lansarea, în octombrie, a ediției deluxe a albumului său istoric, TYLA+. Aceasta include hitul „Push 2 Start”, care i-a adus artistei a doua intrare în topul Billboard Hot 100 ca artist solo, dar și un remix al piesei cu legendarul artist reggae, câștigător al unui premiu Grammy®, Sean Paul. Tyla a apărut pe copertele unor publicații de prestigiu precum British Vogue, Elle, Cosmopolitan, Billboard, Dazed, T Magazine și multe altele. Recent, a făcut valuri în presa de modă din întreaga lume grație apariției sale emblematice în primul rând la defilarea Chanel din cadrul Paris Fashion Week. Distincțiile continuă să se adune, inclusiv multiple certificări multi-platină pentru albumul TYLA. Semnată cu Epic Records, într-un parteneriat cu Fax Records (Johannesburg/New York), și reprezentată de agențiile We Make Music și Africa Creative Agency, Tyla este pregătită să își consolideze dominația globală prin stil, suflet și spirit. Visul ei de a aduce muzica amapiano pe scena internațională prinde contur.

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Subiecte

Sectiune



Branded


Related