PAUL readuce în brutăriile sale cea mai populară ofertă și introduce în ediție limitată două sortimente de croissante

PAUL readuce în brutăriile sale cea mai populară ofertă și introduce în ediție limitată două sortimente de croissante

PAUL readuce una dintre cele mai îndrăgite promoții în brutăriile sale: până la finalul lunii iunie, clienții care achiziționează două croissante îl vor primi pe al treilea din partea casei. Promoția este valabilă pentru șapte sortimente delicioase, atât dulci, cât și sărate, perfecte pentru orice moment al zilei. Pentru a marca această ocazie, PAUL reintroduce, în ediție limitată, un croissant dulce și unul sărat, respectiv Croissant Caramel Salé, o combinație de cremă de patiserie cu caramel sărat, și Croissant au Thon, reinterpretarea unui croissant sărat, cu ton și ou fiert.

Croissantul este unul dintre cele mai apreciate produse PAUL, recunoscut pentru textura sa pufoasă și gustul autentic franțuzesc. Deși adesea este asociat cu o cafea, brutăriile îl reinterpretează printr-o varietate de rețete, potrivite pentru orice moment al zilei – fie că este vorba despre o pauză relaxantă, un mic dejun savuros sau o plimbare în natură – Pourquoi pas?

PAUL invită clienții să descopere aromele dulci și sărate, perfecte pentru orice moment al zilei.

Brutăriile pun la dispoziție o selecție de croissante potrivite pentru orice gust și preferință, în două colecții de dulce și sărat - Collection Sucrée și Collection Salée.  

Pentru cei care preferă deserturile, Croissant Caramel Salé aduce un echilibru perfect între dulce și sărat, completat cu un crunch de migdale coapte si un topping  de caramel. Din aceeași colecție, se remarcă și Croissant Pistache Chocolat, umplut cu o cremă de ciocolată și fistic, precum și Croissant Crème et Framboise, cu o combinație fină de cremă de patiserie și zmeură.

Pentru iubitorii de gustări sărate, colecția Collection Salée include patru opțiuni delicioase. Croissant Chèvre Graines îmbină savoarea brânzei de capră cu roșii uscate și rucola, în timp ce Croissant Jambon Fromage propune o combinație clasică de șuncă și Emmentaler. Croissant Saumon oferă un mix de cremă de brânză și somon afumat, iar, în ediție limitată, Croissant au Thon revine în meniul PAUL, aducând un gust intens de ton și ou fiert.

Campania 2+1 din partea casei la sortimentele de croissante este disponibilă în toate brutăriile PAUL din Bucureşti și Constanţa, inclusiv în cele de tip chariot, până la sfârșitul lunii iunie 2025. Comenzile online pot fi solicitate la [email protected]

Cu o tradiție de peste 130 de ani, PAUL definește arta brutăriei franțuzești, fiind renumit pentru rafinamentul și calitatea produselor servite zilnic în aproape 800 de brutării deschise în întreaga lume. 

Istoria PAUL începe în Franța, încă din 1889, cu o brutărie și patiserie de familie. Produsele păstrează și transmit consumatorilor din întreaga lume acel „art de vivre” franțuzesc: gourmet și sofisticat, dar în același timp tradițional și atemporal. Rețetele unice cu ingrediente atent selecționate sunt elementele care constituie identitatea mărcii PAUL. 

În România, lanțul de brutării PAUL este prezent începând cu anul 2008 și deține actualmente 14 brutării. Acestea se găsesc în București (Dorobanți, Universitate, Afi Palace Cotroceni, Băneasa Shopping City, Mall Promenada, Mega Mall, ParkLake) și Constanța (City Park Mall). În București există și locații de tip chariot amplasate în București Mall, Bucharest One, Băneasa Shopping City, Sun Plaza, Plaza România și DN1 Value Centre (situat în Balotești, Ilfov).

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Subiecte

Sectiune



Branded


Related