Xiaomi anunță campania Xiaomi Fan Festival 2025, cu oferte la o selecție specială de produse și prezența la Color Run

Xiaomi anunță campania Xiaomi Fan Festival 2025, cu oferte la o selecție specială de produse și prezența la Color Run

Xiaomi lansează Xiaomi Fan Festival (XFF) – un eveniment prin care compania își arată anual recunoștința față de fanii săi din întreaga lume. În 2025, Xiaomi Fan Festival se desfășoară între 6 și 20 aprilie și coincide cu aniversarea a 15 ani de activitate pentru Xiaomi. De aceea, în acest an, XFF devine o platformă prin care compania ilustrează interesul activ de a împărtăși un viitor plin de oportunități împreună cu fanii săi din întreaga lume.

 

Promoții exclusive pe Mi.com   

Pentru a marca acest moment, Xiaomi a pregătit oferte speciale pentru fanii săi, disponibile pe mi.com, cu discounturi de până la 1400 Lei la produsele selectate. Ofertele din acest an se remarcă prin reduceri substanțiale la o gamă diversificată de produse inovatoare, precum:

  • Xiaomi 15 Ultra, cu o reducere de 1200 de lei, de la prețul recomandat 7499 de lei, la un preț final de 6299 de lei
  • Xiaomi 15 12+256 GB, cu o reducere de 999 de lei, de la prețul recomandat 4999 de lei, la un preț final de 4099 de lei
  • Xiaomi 14T Pro, cu o reducere de 85 de lei, de la prețul recomandat 4299 de lei, la un preț final de 2889.15 de lei
  • POCO X7, cu o reducere de 85 de lei, de la prețul recomandat 1399 de lei, la un preț final de 1019.15 de lei
  • POCO C75, cu o reducere de 35 de lei, de la prețul recomandat 749 de lei, la un preț final de 449.65 de lei
  • Vaccum S20+, cu o reducere de 200 de lei, de la prețul recomandat 99 de lei, la un preț final de 1799.99 de lei

 

Evenimente și activități interactive

Anual, Xiaomi găzduiește o serie de evenimente online și offline în cadrul evenimentului, iar în 2025, se va alătura comunității locale participante la cursa Color Run, programată pentru 12 aprilie 2025. Compania a facilitat accesul la colorata competiție printr-un concurs desfășurat pe canalele de social media Xiaomi, unde membrii comunității au avut șansa de a câștiga invitații.

 

Caravana Xiaomi la Color Run 2025, pe 12 aprilie

Participanții la evenimentul Color Run sunt invitați să viziteze Caravana Xiaomi, unde vor fi expuse cele mai noi smartphone-uri și accesorii smart. De asemenea, Caravana va oferi activități interactive precum Fortune Wheel și IP68 challenge și devine un punct de reper pentru pasionații de sport și tehnologie.

Cu ocazia participarii la Color Run, Xiaomi a pregătit și o serie de reduceri, care vor fi disponibile în perioada 12-30 aprilie 2025. Tot prin campania XFF, Xiaomi lansează și noua culoare Sand Gold pentru Redmi Note 14 Pro+ 5G. Așadar, pasionații de tehnologie vor găsi Redmi Note 14 Pro+ 5G în noua culoare Sand Gold, pentru care primesc și un cupon de reducere de 500 Lei, de la prețul de 2499 lei, pentru un preț final de 1999 lei, după aplicarea cuponului (aplicați codul după accesarea paginii de produs de pe site: XFFRM).

De asemenea, oferta va include și o reducere de 10% pentru produse wearable, accesibile pe mi.com, unde prețuri promoționale vor mai avea și:

    • Redmi Watch 5 Lite: 269.99 Lei (de la prețul recomandat de 299.99 Lei)
    • Xiaomi Smart Band 9 Pro: 359.99 Lei (de la prețul recomandat de 399.99 Lei)
    • Xiaomi Smart Band 9 Active: 116.99 Lei (de la prețul recomandat de 129.99 Lei)
    • Xiaomi Watch S4: de la 809.99 Lei (de la prețul recomandat de 899.99 Lei)

Ediția din 2024 a Color Run a reunit 31781 de participanți în 5 orașe, dintre care 78% au fost femei și 22% bărbați. Segmentul de vârstă cel mai bine reprezentat la edițiile de anul precedent este 35-44 de ani, cu 51% din participanți, urmat de vârsta 25-34 de ani (26%) și +45 de ani (16%).

În plus, față de canalele sale de social media, sărbătorile se extind la site-ul oficial global al Xiaomi cu o pagină dedicată celei de-a 15-a ediții și o actualizare mult așteptată a paginii „Despre noi” care evidențiază realizările, misiunea, strategia și realizările companiei.

Primul Xiaomi Fan Festival (XFF) a avut loc pe 6 aprilie 2012, fiind lansat o dată cu a  a doua aniversare a înființării companiei. Xiaomi și-a invitat fanii la un eveniment pentru a marca această ocazie, iar 100.000 de smartphone-uri Xiaomi s-au vândut în doar 6,5 minute. De atunci, XFF a devenit o tradiție anuală, astfel că pe 6 aprilie, compania își arată aprecierea și recunoștința față de fanii săi din întreaga lume. Fanii Xiaomi au astfel ocazia să se bucure de promoții și reduceri exclusive la produsele Xiaomi și chiar să participe la o diferite activități.

Anul acesta, va avea loc și „Xiaomi Fans Meet-up Galas” în peste 10 țări selectate pe parcursul lunii aprilie, oferind membrilor Xiaomi Fans Club oportunitatea de a se întâlni cu alți entuziaști și de a se bucura de activități cu tema „OK”, cu șansa pentru câțiva norocoși de a câștiga premii exclusive. În plus, peste 10.000 magazine din întreaga lume vor fi decorate special pentru această ocazie, iar mai multe vor prezenta o serie de evenimente de brand interesante cu cadouri limitate disponibile pentru clienții norocoși.

Xiaomi Corporation a fost fondată în aprilie 2010 și listată pe piața principală a Bursei de Valori din Hong Kong la 9 iulie 2018 (1810.HK). Xiaomi este o companie de electronice de larg consum și producție inteligentă, cu smartphone-uri și hardware inteligent conectate printr-o platformă IoT. 

Plecând de la viziunea „Fii prieten cu utilizatorii și cea mai cool companie din inimile lor”, Xiaomi urmărește continuu inovația, o experiență de utilizare de înaltă calitate și eficiență operațională. Compania dezvoltă constant produse remarcabile la prețuri echitabile, oferind oamenilor din întreaga lume acces la o viață îmbunătățită prin tehnologie inovatoare. Xiaomi este una dintre cele mai importante companii de smartphone-uri din lume. În decembrie 2024, MAU a atins aproximativ 702,3 milioane (inclusiv smartphone-uri și tablete) la nivel global. Compania a stabilit, de asemenea, cea mai importantă platformă AIoT (AI+IoT) pentru consumatori din lume, a atins aproximativ 904,6 milioane de dispozitive inteligente conectate la platforma sa (excluzând smartphone-urile, laptopurile și tabletele) începând cu 31 decembrie 2024.

În octombrie 2023, Xiaomi și-a extins strategia la ecosistemul inteligent „Human × Car × Home”, integrând perfect dispozitivele personale, produsele smart home și automobilele. Xiaomi pune întotdeauna oamenii în centrul inovației și își asumă angajamentul de a oferi experiențe conectate, complete și intuitive. Produsele Xiaomi sunt prezente în peste 100 de țări și regiuni din întreaga lume. În august 2024, Xiaomi a fost inclus pentru al șaselea an consecutiv în clasamentul Fortune Global 500.

Xiaomi face parte din indicele Hang Seng, indicele Hang Seng China Enterprises, indicele Hang Seng TECH și indicele Hang Seng China 50.

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Subiecte

Sectiune



Branded


Related