
News


Pune sănătatea pe primul loc. Ai grijă de pielea ta. Biphase Lipo alcoolique, primul virucid cosmetic, se lansează în Romania

Concluzii de la Target BootCamp 2015. Genul nu ar trebui sa reprezinte principalul diferentiator pentru marketeri

Call for Papers pentru Marketing Research & Trends 2015 - Cautam speakeri cu teme si studii de caz relevante

Tinerii din Romania simt recesiunea – Majoritatea categoriilor de consum inregistreaza cifre in scadere pe acest target

Brands & Communities 2015 pe scurt: Nu exista comunitati de brand, ci nevoi ale comunitatilor la care brandul trebuie sa raspunda intr-un mod relevant

Exercitii de marketing digital: Workshop sustinut de Costin Radu (The Geeks) la Brands & Communities 2015

Brands & Communities 2015: Tactici si strategii de digital pentru coagularea comunitatilor relevante in jurul brandului tau

Call for Papers pentru Brands & Communities 2015 – Recrutam speakeri cu idei bune si studii de caz relevante

Workshop despre promotiile in FMCG, cu Adrian Pavelescu (Outbox): Integrarea online-ului & offline-ului inca din faza de idee

Studiul ”Price Index”, Millward Brown Romania: Produsele din magazinele online pot avea preturi cu 5% pana la 43% mai mici fata de preturile din magazinele clasice

GfK Brand Vivo - un nou sistem de monitorizare a performantei marcilor care foloseste inteligenta relationala

Lidl organizeaza cu sprijinul Politiei Rutiere Romane a doua editie a campaniei "Verde la educatie pentru circulatie"
